اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام جمعه موقت بردخون عنوان کرد

سرقت سیم‌های برق افزایش داشته است / کمبود نیرو در فرماندهی انتظامی بردخون

امام جمعه موقت بردخون گفت: سرقت سیم‌های برق در بردخون افزایش داشته است که می‌طلبد مسؤولان برای امنیت مردم تلاش کنند.

سرقت سیم‌های برق افزایش داشته است / کمبود نیرو در فرماندهی انتظامی بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌­های این هفته نماز جمعه بردخون با اشاره به شخصیت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خلاصه کمال و وارث خوبی­‌ها است و حضرت فاطمه زهرا(س) دختر بزرگوار آن حضرت و سیده زنان عالم است.

امام جمعه موقت بردخون افزود: در زمانی که مردم دختران خود را زنده به گور می‌کردند پیامبر اسلام دخترش را نیکو می‌داشت زیرا حضرت فاطمه(س) در همه زمینه‌ها الگو است پس زوج‌های جوان اخلاق و سیره فاطمه را بیاموزند و در تقویت خانواده به کار گیرند و این سیره را در زندگی عملی کنند.

وی با اشاره به مناسبت­‌های هفته ابراز داشت: در دوره­­ایی که مبانی ضددینی در آموزش و پرورش گسترش یافته بود شهیدان رجایی و باهنر با ایجاد امور تربیتی تلاش کردند شیوه‌­های غربی را محو و ارزش­‌های دینی و معنوی را جایگزین آن کنند که ضرورت دارد همه کارشناسان و دست‌اندرکاران بکوشند تا نسل جوان بهره ببرند و جامعه به تعالی برسد.

عاشوری به وضعیت پوشش نامناسب برخی افراد در جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها فرزندان را در زمینه تربیتی رها کرده‌اند که ضروری است اولیا ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند تا در تربیت بچه­‌ها موفق شوند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری عنوان کرد: این بیانیه منشور و راهبرد فکری و عملی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را یادآوری کرده‌اند تا نسل جوان آن‌ها را بشناسد و نشر دهد و متولیان در برنامه ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها ارزش‌های دینی را تأثیر دهند.

امام جمعه موقت بردخون اظهار کرد: برای مسؤولان تأسف‌آور است که برخلاف وعده‌ها، به دلیل گرانی روز به روز فشارها بیشتر می شود و با وجود وعده بهبودی، هیچ تدبیر و امیدی دیده نمی‌شود.

وی افزود: قیمت اجناس و کالاها افزایش یافته و در داروخانه‌ها حتی در بردخون داروها تحت پوشش بیمه نیست و به صورت آزاد فروخته می‌شود و بیشترین بی‌کاری در این دوره است که موجب گسترش فساد و خلاف می‌شود.

عاشوری با بیان اینکه مسؤولان در تامین نیازهای مردم مانده‌اند، اضافه کرد: برای گرفتن یک کیلو گوشت و مرغ مردم باید صف بکشند و ارزش پول ملی هر روز کمتر می‌شود اما قیمت­‌ها به اوج رسیده که همه این مشکلات از سوء مدیریت است و موجب تمسخر مردم شده است.

خطیب جمعه بردخون گفت: عده‌ای در زمان انتخابات رقص و پایکوبی می‌کردند اما اکنون مشکلات را به گردن رهبری می‌اندازند که باید بدانند این مشکلات از بی‌مدیریتی است و انتخاب بد خود را به پای رهبری نگذارید و اگر کسی این مشکلات را به گردن رهبری بیندازد حزب‌الهی‌ها ساکت نمی‌نشینند.

امام جمعه موقت بردخون به سرقت سیم‌های برق در بردخون اشاره کرد و گفت: این سرقت‌ها افزایش داشته که  به دلیل کمبود نیرو در فرماندهی انتظامی بردخون است زیرا محدوده جغرافیایی بخش، گسترده است و نیروهای فعلی با حداقل امکانات قادر نیستند همه روستاها و شهر را تحت پوشش قرار دهند.

وی ادامه داد: از فرماندار، استاندار و فرمانده انتظامی شهرستان می‌خواهیم امکانات و نیروی لازم در اختیار فرماندهی انتظامی بخش قرار دهند و از مقامات قضایی درخواست می‌کنیم برهم زنندگان نظام و امنیت را به شدت مجازات کنند.با توجه به افزایش سرقت سیم‌های برق و ناامنی در بخش بردخون از مسؤولان می‌خواهیم برای امنیت مردم تلاش بیشتری کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول